Direktlänk till inlägg 1 maj 2007

Min egna blogg!

Av Jävelungen - 1 maj 2007 19:51

Hej!

Det e jag som e dj....elungen Thindra. Har sett matte sitta vid sin blogg o tyckte det såg så himla kul ut att jag vill ha en jag med och det verkar var en del som gillar att följa mina bravader hi hi.

Jag föddes den 25 mars 2006 och vi var två syskon. Min dåvarande matte lade ut mig på blocket och det var där som de hittade mig. Min matte här hade bara några dagar tidigare fått beskedet att katten hon skulle få varit med om en olycka som resulterade att den olyckligtvis dog. Hon var ledsen o nere för hon sett fram emot det så länge o äntligen bestämt sig. Den katten blev bara sex veckor gammal:´( Ca en vecka senare fick då hennes "elaka styvmor" syn på mig och kunde inte motstå bilden, men visst var jag söt....

De kontaktade min dåvarande matte och fick reda på lite "skit" om mig hi hi jag som var lugn som en filbunke, gjorde aldrig bus. Hon sa att det finns busiga katter och busiga katter så hon måste mena att jag VAR lugn ;)

De slog i alla fall till och min matte fick mig i en för tidig födelsedagspresent. De hämtade mig den 3 juni och min nya matte hade sett till att hon skulle vara hemma en vecka med mig så jag kunde känna mig hemma men jösses så mycket roligt det fanns där.....

Blommor i fönstren, hyllor att klättra i o ja massor. Jag hade vissa problem med lådan till en början, hade aldrig sett en sån förr så den var lite skrämmande vilket gjorde att jag drog mig försiktigt undan till ett hörn borta under sängen...... hm men så plötsligt tog matte tag i mig och bar in mig till toaletten o visade mig. Det kändes mycket bättre när hon var med så varje gång den dagen sa jag till när jag skulle gå så hon fick följa med för den där luckan var så tung så jag blev ju platt som en pannkaka varje gång jag skulle klämma mig igenom/under;)

Nu har jag bott här ett år snart och gjort jättesnälla saker..... tycker jag och ni får följa lite av det och det som jag hittar på i fortsättningen hi hi.

Puss o tass på er alla.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jävelungen - 22 september 2007 09:55

Jag har gjort ett bloggbyte o finns numera här. Där kommer mest bilder o filmer visas....

Av Jävelungen - 5 augusti 2007 16:20

är här o jag bara njuter av den.  

Av Jävelungen - 5 juli 2007 21:50

Återkommer med mer hyss efter semestern. Ha eb underbar sommar alla.  ...

Av Jävelungen - 7 juni 2007 17:11

Matte har köpt ett 5m långt koppel til våra promenader o idag skulle vi testa den. Matte vill kunna ta bra kort med o här är ett ex. Hon har givetvis redigerat bort kopplet så det ser ut som om jag e lös:) ...

Lo

Av Jävelungen - 6 juni 2007 20:36

Matte har gjort en ny Lo idag till mig på bilden hon tog när vi var ute. Ps. hon har köpt en långkoppel på 5m så nu blir det springa av. Hon tror att hon ska kunna sitta o sola på gräsmattan i sommar o sen låta mig springa men hi hi det kan hon drömm...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards